petak, 16. rujna 2011.

Pivnica Medvedgrad - vikend ručak za dvoje u samom centru Zagreba

Ponuda uključuje vikend ručak za dvije osobe.
Za predjelo oba korisnika mogu izabrati svoju juhu, što znači da su u ponudu uključene dvije juhe po izboru. U meni su uključena dva glavna jela, što znači da svatko bira svoje, jedno od dva ponuđena: Pileći medaljoni u umaku od šampinjona sa kroketima kao prilogom ili Pisanica Stubica - medaljoni od svinjetine punjeni šljivama s tjesteninom domaće proizvodnje. PonudaDana Kao desert oba gosta dobiju palačinku po izboru. Ponuda se odnosi na vikend, točnije na subotu od 10h do 24h i nedjelju od 12h do 24h.

1 komentar:

  1. Jel ova ponuda dolazi u sklopu nekog hotela i vikend aranžmana. Bila sam nedavno na vikend odmoru pa bih htjela sad ici opet. Uključujete li u ponudu i wellness, ako netko ima informacije neka me kontaktira, a ako nekog zanima ja sam bila ovdje

    OdgovoriIzbriši